Thursday, July 1, 2010

bosan boleh membunuh jiwa dan raga seorang artisan yang hebat

peh. dah lama aku tak meng-update blog aku kat sini. blogger tua-tua kerepot selalu cakap, hidup segan mati tak mau punye blog. sekarang cuti semester dah start dan aku rase aku banyak membuang masa dikampung tak buat apa-apa yang berfaedah. tiap2 hari tido terlebih banyak macam seekor beruang polar yang kekeyangan akibat menelan ikan tuna sebanyak satu kapal titanic. cuma melawat mak [i love u mom] dan abah kat kampung sahaja bagi aku manfaat balik kampung. selebihnya, waste time.

jadual berkala bila aku dikampung
  • tido dari pukul 10 malam sampai 3 petang
  • breakfast skali dengan lunch pukul 4 petang
  • lepak tengok tv sambil online sekali sekala sampai pukul 10 malam.


what the hell is that? itu ke namanya hidup sebagai manusia yang berjaya, kacak dan hensem? heh.. [mengeluh]

sekarang tengah tengok cerita Twilight di Star Movies.
p/s: edward cullen langsung tak seram tapi muke dia kelakar. haha (>.<)

No comments:

Post a Comment