Sunday, July 18, 2010

thanks friends

aku bersyukur sangat pada Allah pada keadaan aku sekarang. bila aku renungkan kembali masa lampau. banyak kesilapan dan masalah menimpa aku sampai membuat aku terfikir..

"kenapa aku kena hadapi masalah besar sebegini? berikan ku kekuatan?"

"kenapa aku putus kawan sedangkan aku betul-betul ikhlas dan baik dengan dia? mana salah aku?"

"kenapa aku gagal dapatkan sesuatu yang betul-betul yang aku ingin? sedangkan aku dah berusaha"

adakalanya, aku hampir putus harapan. aku putus asa, kerana kegagalan aku yang lalu. penat dikhianati dan penat mempercayai orang. namun kata-kata setiap perkara mesti ada hikmahnya membuat aku terus berdiri. tetapim ibarat jasad tanpa roh hari-hari aku lalui.

namun sekarang, aku amat berterima kasih kepada allah. kerana segala kawan yg meninggalkan aku. wanita aku cintai menkhianati aku. telah berganti dengan rakan yang baru. gembira, ketawa, bahagia. walaupun sederhana sahaja. namun, aku mohon pada mu maha esa.

"biarlah aku nikmati kegembiraan dan kebahagiaan yang ada sekarang, sebelum masa tidak mengizinkan lagi. ketawa, menangis, gembira, sedih, bahagia bersama rakan ku sekarang. biarlah aku nikmati sementara mereka ada disisi aku. ku mohon pada mu ya allah"

baru aku sedar.. bukan cinta pada wanita yang dicari.. tetapi kebahagian bersama dengan orang-orang tersayang.

special for
-weeh
-amin
-haziq
-aqman
-kuikui
-tan
-pian
-rahman
-khairul

p/s: aku bukan gay tau. hahahaha

3 comments:

  1. ko la gile!
    hahahahaha..
    spe lgi kalau bkn ko K.A
    :D

    ReplyDelete
  2. fineeeeeee....nama aku xda..finneeee..hahaha

    ReplyDelete