Thursday, April 15, 2010

mari berpesta liar di hujung minggu!

esok dah hari jumaat maknanya malam khamis nie adelah malam untuk enjoy. dari malam pertama sampai malam ke-4 adalah malam pertama juga. beginilah kalau orang yang dikatakan no life at all, menunggu hari demi hari menempuh kebosanan sampai hari keramat untuk menikmati bergelen-gelen keseronokan. sudah menjadi kewajiban apabila dekat weekend aku akan ke Subang Jaya untuk berseronok. dari hari Khamis sampailah hari Ahad. aku sangat reliaf bila aku balik subang.

kenapa subang jaya bukan sydney menjadi tempat pilihan aku untuk enjoy
  1. sebab ada tempat penginapan yang free sepanjang weekend [tido rumah member]
  2. sebab dapat makan free dan tak kuar sesen untuk mengisi perut aku sepanjang weekend [ibu member menyediakan makanan di rumahnya]
  3. sebab apa saya suka subang jaya? sebab apa saya suka subang jaya? sebab apa saya suka subang jaya? sebab dia best! hik hik hik
so, do you understand why subang jaya is the best fucking damn shit paradise for encik syah? i think u get it now.

Ladies and Gentlement, Tuan Seororo akan memberitahu schedule Encik Syah sepanjang Weekend ini.

Malam Khamis
-Main Pool di Asia Cafe, Siapa kalah lari berbogel keliling Subang Parade
-Still di Asia Cafe, main game computer [DOTA] sampai tangan krem ataupun otak krem.
-Lepak di Kedai Mamak borak-borak politik semasa dan bertanding mak bapak siapa seorang loser.

Siang Jumaat
-Tido

Petang Jumaat
-Bermain Futsal bersama rakan-rakan yang berperangai unta ataupun menjadi sebagai Milo Boy sepanjang member aku main Futsal

Malam Jumaat
-Aktiviti sama seperti Malam Khamis [no life!]

begitulah seterusnya sampai la hari Ahad

hiburan aku juga merupakan aktiviti dan benda yang stereotaip juga. jadi aktiviti hiburan aku tidaklah sehebat mana yang digembar gemburkan oleh mak cik rogayah dalam sidkom "isteri anda boyot? kini tidak lagi". kesimpulannya adalah berseronoklah mereka yang belajar di oversea, sesungguhnya aku jeles dengan korang.

p/s: tertinggal nak list solat jumaat dalam list tadi.

2 comments: